POGOJI POSLOVANJA |
Splošni pogoji trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika trgovine ter poslovni odnos med ponudnikom (podjetjem RIBO Boštjan Ribič S.P.) in kupcem.. Uporabnik – kupec je ob registraciji seznanjen in se strinja z splošnimi pogoji poslovanja. Izdelki se prodajajo izključno na področju Republike Slovenije.
Načini
plačila Več informacij si oglej na strani o Plačilu. Cene
Vse cene so v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost.
Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen.
|
Postopek nakupa S prvim nakupom obiskovalec pridobi uporabniško ime ter geslo (se registrira) in se strinja s pogoji poslovanja. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. ( v priprvi, trenutno neročila sprejemamo po elektronski pošti ) Da sta bila registracija in naročilo za prvi nakup uspešna, vas obvestimo po elektronski pošti. Prav tako vas po e-pošti obveščamo o vseh nadaljnjih korakih, dokler naročila ne odpošljemo. Če geslo že imate, torej je prvi nakup že za vami, potem se prijavite in lahko pričnete z nakupovanjem. Vsak nakup poteka po sledečih stopnjah: 1. Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto, poslan pa mu je tudi povzetek naročila. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. 2. Naročilo v obdelavi: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. 3. Blago poslano: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Pravica do odstopa od nakupa, vračila blaga Kupec ima pravico, da brez navedbe razloga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ponudnika najkasneje v 14 dneh obvesti, da bo vrnil kupljeno blago. Blago je potrebno vrniti v nadaljnjih 30 dneh od obvestila o vračilu blaga. Možnost odstopa od nakupa je namenjena temu, da artikel lahko odpreš, pregledaš in če ti ne ustreza, ali pa so bila tvoja pričakovanja napačna, odstopiš od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje -> v tem primeru nakup reklamiraš. Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v originalni embalaži in količinsko nespremenjeno, v obratnem primeru kupnine ne vračamo!!! Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu
ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na
garancijskem listu ter ob predložitvi računa.
|
Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Več informacij si oglej na strani o Dostavi.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov
uporabnika. Več informacij si oglej na strani o Varovanju podatkov. Komunikacija Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in
posodobitev podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh.
Kljub temu pa se lahko izdelki, njihova zaloga in cena spremenijo
tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih
straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o morebitnih
spremembah, se z njim poizkušal dogovoriti o rešitvi, ki bo v
zadovoljstvo tako kupcu, kot ponudniku. Pritožbe
Reklamacije, ki niso povezane s pravico do odstopa od nakupa ali
pritožbe lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na naslov
prodaja@pocenipc.com.
|
Pogoji poslovanja | Varovanje podatkov | Plačilo | O izdelkih | Vračilo izdelkov | Dostava |